Re: COM vs PS2

Autor: freakish (freakish_at_gazeta.pl)
Data: Wed 05 May 2004 - 01:53:32 MET DST

> Mysz cały czas działała i działa teraz na standardowych sterach PS2 od
> win98.
> Jednak jest wyraźnie wolniejsza niż przedtem. Próbowałem również
sterowników
> z dołączonej dyskietki i żadnej różnicy. Coś chyba jest nie tak z portem
> PS2...no ale w końcu pł. główna jest nowa, czyżby już coś się z nią
zaczęło
> dziać nie tak...?

zdefiniuj wolniejsza :) tzn. co? jest mniej czula? moze wejdz do ustawien
myszki i zobacz czy wszystko jest na miejscu, czy predkosc kursora jest OK
;-)
jesli tak to zainstaluj najnowsze sterowniki (pobierz z Internetu), z portem
PS2
jest wszystko w porzadku, jesli w ogole dziala..

--
O^_^O
pozdrawiam,