Re: COM vs PS2

Autor: Redi (Spam?Yes_at_please.pl)
Data: Wed 05 May 2004 - 01:39:39 MET DST

> nie ma jakiegos ustalonego pulapu, wszystko zalezy
> od mozliwosci myszki i jej sterownikow... przeinstaluj
> stery bedzie jak dawniej.

Mysz cały czas działała i działa teraz na standardowych sterach PS2 od
win98.
Jednak jest wyraźnie wolniejsza niż przedtem. Próbowałem również sterowników
z dołączonej dyskietki i żadnej różnicy. Coś chyba jest nie tak z portem
PS2...no ale w końcu pł. główna jest nowa, czyżby już coś się z nią zaczęło
dziać nie tak...?

pozdr
Radek