Re: Pilot z AverTV Studio303

Autor: Mat (Mat_at_dist.com.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 22:30:10 MET DST

Cześć!

Jako uzupełnienie: udało mi się zainstalować wersję 5034.
Ma zupełnie inny interface, podobny do interface'u Power DVD.

Pilot nadal nie działa. Chyba nie ma to związku z wersją.

Niewykluczone, że wrócę do wersji 1.19 - tamten interface bardziej
mi odpowiadał, a specjalnej korzyści z uaktualnienia na razie
nie widzę.

Problemy opisane w poprzedniej wiadomości niestety pozostały.

NADAL NIE WIEM CO ZROBIĆ ŻEBY PILOT DZIAŁAŁ
LUB CHOCIAŻ JAK PRZEPROWADZIĆ JAKĄŚ DIAGNOZĘ.

Pozdrawiam
Mat