Re: Pilot z AverTV Studio303

Autor: Mat (Mat_at_dist.com.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 06:00:49 MET DST

Dzięki za zainteresowanie moim problemem i za rady.

Dwie sprawy, jak sądzę, wiążą się z moim problemem.

Po pierwsze są to moje pierwsze "podejścia" do pilota karty TV
i nie wiem jak to powinno działać, poza przypuszczalną analogią
do pilota telewizyjnego. :-) Nie wiem na przykład jak sprawdzić
czy z tym kabelkiem na podczerwień jest wszystko OK.
Stąd moja prośba o opis.

Po drugie dziwnie zachowuje się software podczas instalacji.
Mam 3 wersje: 1.10 (z oryginalnej płytki CD) , 1.19 (ściągniętą
jakiś czas temu ze wspomnianej przez Ciebie strony AverMedii)
oraz tę najnowszą czyli 5034 (też z tej strony).
Podczas prób instalacji wszystkich tych wersji (z wcześniejszym
odinstalowywaniem drivera) pojawia się czasem komunikat:
WARNING: Wrong TV utility version! Stop this update operation.
Tyle, że przy ponownej próbie, jak mi się wydaje w tych samych
warunkach, komunikat się nie pokazuje.
I stąd również prośba o opis.

Obecnie mam zainstalowaną wersję 1.19 i karta (bez pilota) działa
z wyjątkiem funkcji Shift Time i Interactive Record (których próba użycia
powoduje pojawianie się różnych komunikatów).

Myślę, że w tej chwili potrzebuję instrukcji "krok po kroku" odnośnie
instalacji (z procesem odinstalowywania włącznie) i używania pilota.
Dobrze by było również wiedzieć jakie "skutki" powinny poszczególne
kroki powodować odnośnie listy zainstalowanych kontrolerów i ewent.
innych pozycji w okienku Menedżer urządzeń.
[Win XP Pro, karta grafiki Radeon 9600 Pro DVI + VIVO (Sapphire)]

Pozdrawiam
Mat