Re: klawiatury z klawiszami jak w laptopie WARTO ???

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 18:53:19 MET DST

" Adrian" <aadriann.SKASUJ_at_gazeta.pl> wrote in

> Jak oceniacie prace na tych klawaiturach z klawiszami jak w laptopie ???
> warto zrobic zamiane ze zwyklej ???

W pracy przy jednym komputerze mam taką klawiaturę. Na początku strasznie
na nią przeklinałem bo mnie do szału doprowadzała:-) Potem sie trochę
przyzwyczaiłem i nawet da się na niej pisać. Jednak nigdy bym nie zamienił
zwykłej klawiatury na coś takiego. Ja wolę zwykłe klawiatury.

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,