klawiatury z klawiszami jak w laptopie WARTO ???

Autor: Adrian (aadriann.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 18:06:53 MET DST

WITAM

Zastanawiam sie nad kupnem klawiatury TRACER UltraMedia TRK-17MTB Silver.
Cena tej klawiatury to zadna rewelacja ( 35 zł) ale jedyne co mnie do niej
przekonuje to klawisze o skoku tak jak w laptopie.

Ciekaw jestem czy warto kupowac klawitury o takich klawiszach. Przy pierwszym
zetknieciu z klawiatura wydaje sie fajna ale jaka jest na dluzsza mete to nie
wiem.

MOJE PYTANIE :
Jak oceniacie prace na tych klawaiturach z klawiszami jak w laptopie ???
warto zrobic zamiane ze zwyklej ???
warto kupowac klawiature z podstawka pod nadgarstki ???

dzieki za odp.

pozdr.

Adrian