Re: a gdzie yamaha?

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 09:40:30 MET DST

Użytkownik "pawel o." <katarynka979_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> obecnie na rynku zostal jedynie plextor- nadal robia swietna optyke do
> swoich nagrywarek. nadal drogo sobie licza za swoje produkty. a co sie
stalo
> z yamaha? kiedy znikneli z polskiego rynku? co bylo tego powodem? na
> zachodzie zyja, maja sie dobrze i nadal ceni sie ich rekordery... u nas
> mozna co najwyzej przeszukiwac `rynek wtorny`.

Ja trochę z innej, choć podobnej beczki.
Kiedys rozmawiałem z Holendrem, któy chyba mieszkałw Anglii bardzo się
zdziwił kiedy mu pokazałem swoją wtedy full wypas nagrywarkę Teac'a (btw -
działam na niej do tej pory i ma się świetnie - nadal full wypas :-)) ).
On tak na nia spojrzał i zamruczał cos pod nosem - teac, teac. A jak to
się pisze? No to mu pisze na kartce, a on tak po chwili namysłu....
pierwsze słyszę - a jakiej narodowości ta firma :-)
Okazało się że w Anglii (chyba) są praktycznie tylko nagrywarki HP