problem z DVD

Autor: Krzysztof Trybowski (trybowski_at_gazeta.pl.invalidd)
Data: Tue 04 May 2004 - 09:35:29 MET DST

Witajcie,

Mam probelm z Toshibą SD-R5272. Odtwarza wszystko jak należy, ale jest
problem z nagrywaniem DVD-R. Nagrałem dwie takie płyty (Esperanza 4x) i nie
mogę ich w tym napędzie odczytać. Zapala się dioda odczytywania i tyle. Po
jakimś czasie się poddaje i wywala błąd, ale dioda wciąż świeci. Nie wiem
jeszcze jak jest w innych napędach, bo nie mam pod ręką innego DVD.
Nagrywam przyt użyciu najnowszego Nero. Co z tym zrobić?

Pozdrawiam,
K.