Re: WinFast TV200 wydajnosc

Autor: Pluto (groovie_at_o2.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 08:28:49 MET DST

Użytkownik "CodeBoy" <codeboy_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "axial" <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl> napisał w wiadomości

na P4 to spooko powinno pójść,
ja mam Athlona 1,7 / 256 mb ddr / dysk 7200 / win xp pro goła instalka / i
winfast TV Expert
i niestety nie ma możliwości aby szło w max rozdzielczości zgrywanie z
kompresją w czasie rzeczywistym

ja ustawiam xvid'a jako kodek a rozdzielczość na SVCD a dźwięku nie koduje
od razu tylko najpierw ustawiam zgrywanie na PCM a potem ewentulanie koduje
sam dźwięk

konfiguracja kodeka to dłuuga historia i zależńa baardzo od posiadanego
sprzętu - trzeba potesotwać

pozdr
Tomek