Re: Zestaw komputerowy [ocencie, doradzcie...]

Autor: timeo (timeo_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 May 2004 - 22:26:28 MET DST

> o dzizys... sugerujesz tą wypowiedź, ze GF3 ma lepszą jakoś obrazu niż
> jakikolwiek Radek?! Litości!!! [widziałem takiego Radka i potem, na tym
> samym kompie, GF3... Radeon wypada duuużo lepiej]

sugeruje, że 359 złoty za radka 9200 128 mega to dużo za dużo i lepszym
zakupem będzie gf3 ti 200 (albo radeon9000, 9000pro) i żeby zwrócił uwagę na
jakość wykonania karty (co na ogół wiążę się z firmą którą ja wyprodukowała)
aby nie zamęczyć oczu kiepską ostrością i nasyceniem barw na 19 calowym
monitorze, który z założenia ma pracować na wyższych rozdzielczościach.

pozdrw