Re: Serwis LG- totalna porazka

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Mon 03 May 2004 - 21:19:01 MET DST

axial wrote:
> Wiesz.... wczoraj oglądałem film o takich dwóch facetach co jechali na
> ryby...
> Tam też jeden przekonywał, że "przecież drugi raz piorun go nie trafi"
> i jak się skończyło?

to z totkiem akurat da sie latwo wyliczyc:) (statystyka), podobnie z
nagrywarkami - nie ma obecnie rzeczy w 100% wolnych od wad

> W takich serwisach pracują po prostu ludzie, w dodatku Polacy
> i sami sobie wystawiamy laurkę.... Jaki kraj (ludzie) taki serwis....

nie da sie niezgodzic:)

> PS. Nawet mercedesy się psują, ale każdy mechanik powie, że
> volkswagen psuje się częściej... a to tylko dlatego że
> volkswagenów sprzedaje się więcej... nie mówiąc już o np. maluchu....
> bo czy coś psuje się częściej niż maluch???

ja tu tylko naprawiam (:)) poglad shado, ktory mial pecha - trafil na rodaka
w serwisie i po tym jak zachowal sie "asertywnie" chce pogrzebac marke...

--
 - Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -