Re: Zlozony problem - upg. starego kompa

Autor: jahu (jahu_at_WYWALTO.ferdek.pl)
Data: Mon 03 May 2004 - 21:54:12 MET DST

Łukasz Ledóchowski wrote:

> 1. Każda płyta pod Athlona obsługuje DIMMy
Pewnie chodzi Ci o Athlony nie XP, nie wiem jak się one nazywają. Nie przecze.
Mi chodziło o to że część płyt pod Athlony XP to płyty pod DDR. A ten 1900+ to
XP. No nie ważne. To był tylko przykład.

Wniosek taki że radziłbym kupno jakiegoś używanego Athlona i płytę. Pamięć na
razie może przełożyć z poprzedniego kompa. A grafike dokupić później. I jak
dobrze poszuka np na allegro to zapłaci jakieś 400-500 zł za te trzy rzeczy.
Chyba że pamięć w starym kompie to jakiś zabytek - np LX, ale wątpie. Wtedy
będzie musiał zamienić ją na inną.

pozdrawiam
jahu