Re: Canon vs. HP

Autor: Demski Sebastian (sdemski_at_wp.pl)
Data: Mon 03 May 2004 - 17:10:31 MET DST

> a ile razy tak napełnisz?

a napełniamy takie i po 6 razy a co?? w zestawach aplikatorów są nawet
nalepki wiec np.

> jak nie drukował, to i zaschła - mnie w pracy zasychają HP...

no więc sam przyznajesz, że HP lepsze bo jak drukarka nie drukuje to głowica
zasycha czy to HP czy Canon, ale koszt wymiany głowicy w Canonie jest na
tyle duży, że prawie nie opłacalny. do 5150 qpujesz orginalny wkład za 85zł
lub taniej jak znajdziesz i po sprawie.

Pozdro. Seba