Re: Canon vs. HP

Autor: Gmork (gmork_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Mon 03 May 2004 - 10:48:51 MET DST

JarekJ <przyjaciel505_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> - głowice w Canonach są imo niezniszczalne, nie tak jak Epson czy HP,

Opinie są różne...

> - warta kupna obecnie jest dopiero i560.

Dokładnie to samo usłyszałem w sklepie :-) Gdy powiedziałem, że biorę pod
uwagę HP 5150 lub Canona i250/i350, to gość od razu stwierdził, że bardziej
oszczędna w czerni będzie HP, a w kolorze oszczędność będzie jeszcze
większa. Dodał też, że jego znajomy - przedstawiciel handlowy Canona -
twierdzi, że w/w modele, to "wielka pomyłka" i jeśli chodzi o oszczędność,
to Canon będzie tańszy w eksploatacji, ale dopiero od i560, a te tańsze to
lepiej sobie darować.

--
Gmork