Re: wydajność komputera

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Mon 03 May 2004 - 17:33:26 MET DST

W swoim artykule SebOLO napisał(a):

> Generalnie owszem jaja... Ale sprawdzałeś kiedyś obciążenie procka podczas
> odtwarzania?? U mnie prawie zawsze 100%... (Athlon XP 2000+) I to nie
> kwestia sterowników czy kodeków...

...ale badziewnego systemu operacyjnego zapewne...

u mnie obciążenia Athlona XP 1600+ przy oglądaniu divxa to jakieś
10-15%.
Dodam, że jako programu do filmów używam xine, a system operacyjny to linux.

Podejrzewam, że gdybym uruchomił linuksa na moim drugim komputerze
(celeron 400_at_500 na BX) również nie byłoby większych problemów z divxami i
obciążeniem procesora (teraz jest tam win2k i nie było jeszcze takiego
filmu który by sprawiał problemy)

z własnego doświadczenia powiem, że ogromne znaczenia może mieć tu płyta
główna - kiedyś miałem identycznego celerona z płytą na via i 3/4 filmów
(zwłaszcza te z dźwiękiem AC3) rozjeżdżała się.

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl