Re: wydajność komputera

Autor: SebOLO (mrsebolo_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 May 2004 - 16:03:13 MET DST

Użytkownik "Kenny" <kenny333_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> jaja sobie robisz, prawda...?
>
> przede wszystkim moze masz balagan w kodekach
> wywal wszystko i zostaw ffdshow
>
> poza tym winnym moze byc ECS+via to dosyc karkolomne polaczenie daje
czasem
> zadziwiajace rezultaty... i ku temu bym sie skłaniał wnioskujac z tego co
> piszesz o prockach...
>
> [dla porownania na cel466 + bx440 + riva tnt2 m64 + ffdshow nie ma prawa
> skakac zaden film]
>
> --
> Wojtek
> Pozdrowienia

Generalnie owszem jaja... Ale sprawdzałeś kiedyś obciążenie procka podczas
odtwarzania?? U mnie prawie zawsze 100%... (Athlon XP 2000+) I to nie
kwestia sterowników czy kodeków... Po prostu wtedy film jest rozkodowany na
maxa...(Wysoka jakość) Na Celeronie 466 nigdy nie osiagniesz tego efektu...
Aczkolwiek odtwarzać filmy idzie, sam się tak kiedyś męczyłem...

Pozdrawiam
/SebOLO