Re: Pad dysku serial ATA

Autor: hapi (hapi_at_polbox.com)
Data: Mon 03 May 2004 - 15:10:35 MET DST

Sat, 1 May 2004 20:17:12 +0200, na pl.comp.pecet, Kuba Zarembski
napisał(a):

> Witam!
>
> Po tygodniu pracy padł mi dysk :) Nówka Samsung serial-ATA 120GB. Wczoraj
> cały dzień dzielnie pracował a dziś rano solidaryzując się z
> alterglobalistami po prostu odmówił posłuszeństwa. Windows XP staje przy
> uruchamianiu na czarnym ekranie z logo, a próba instalacji na tym
> nieszczęsnym dysku nie przynisi rezuyltatów - instalator staje na "badaniu
> dysku". Włożyłem stary dysk i przy podłączonym Samsungu instalator XP
> również nie daje rady, dopiero instalacja triala Win 2000 przyniosła efekt.
> [...]

 Też mam takowy dysk i już od 3 m-cy pracuje bezproblemowo. Też nieufnie
podszedłem do Samsunga ale milo się rozczarowałem.
Radzę sprawdzić temperaturę dysku. Jeżeli wkręciłeś go gdzieś ciasno między
napędami to przegrzewa się i będą błędy. Niestety musisz zapewnić mu dobre
chłodzenie. Myślę że na 99% to to