Re: Zestaw komputerowy [ocencie, doradzcie...]

Autor: Glogmak (glogmak_at_nospam_master.pl)
Data: Mon 03 May 2004 - 13:47:16 MET DST

> Za tyle można było rok temu kupić 2 kości i jeszcze zostało troche na
> trzecią:))

hehehe chyba ci chodzi o jedną kość ale 512 DDR i na dodatek no name Ja
kupiłem taka kośc rok temu za 280 zł

> Zasilacz Feela w tej obudowie może nie sprostać. Przygotuj sie na
> ewentualne kupno lepszego. Koszt około 100-150 zł. Modecom 300W GT lub
> 350W GTF.

polecam zasilacze HuntKeya Chiefteca lub Modecoma

> Dyski sie psują. Weź ten z większą gwarancją. WD są strasznie głośne,
> ale szybkie.

Mam WD 800 JB od września i prawie go nie słychać więc nie kumam skąd
stwierdzenie że są "strasznie głośne". Na dodatek kumpel ma w swoim kompie
dwa takie dyski i sa równie ciche jak mój

> Ewentualnie FX 5200. W wielu testach wypada lepiej niż 9200, ale w
> niektorych sie kompromituje.

Jako zamiennik moze być GF 5200 ale z końcówką Ultima lub rewelacyjny Radeon
9100 (jedynie na allegro)

--
*********POZDRAWIAJU********
**** Glogmak_at_nospam-master.pl****