Czy to USB

Autor: Jan (kotlety_at_polbox.com)
Data: Sun 02 May 2004 - 19:28:54 MET DST

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac_at_tnij.go2.pl> napisał w wiadomości

> Sa dwie metody: poszukać na płycie oraz poszukać w instrukcji :)
>
> Co, to taka stara płyta że nawet pdf-a do nie się nie znajdzie w
> necie?

Stara jest, i owszem, ale instrukcje znalazłem. Dwie, bo ten model
sprzedawało kilka firm, z różnymi biosami i innymi sterownikami.
Wszystkie z Taiwanu zresztą. Jedna z tych instrukcji była - uwaga -
w formacie Corela (!?!). Ale w żadnej z nich nie piszą o USB.
Stąd moje pytanie. Wtedy jeszcze mało było urządzeń z USB,
a już w ogóle nie było takich, gdzie jest tylko i wyłącznie USB,
jak to jest teraz z drukarkami.

Jan