scandisk-zagubione dane

Autor: nana (m2331_at_pf.w.pl)
Data: Sun 02 May 2004 - 19:26:22 MET DST

Nadszedł czas reinstalacji. Skopiowałem wszystkie ważne dane na partycję
d. Włączyłem scandiska i wszystko było ok. Potem format c: i standardowy
scandisk przy początku instalacji. I okazało się, że nagle wykrył błędy
w strukturze katalogów.
I teraz problem. Niektóre dane pozapisywał w folderach "DIR00", część
zostawił tak jak było, a z części katalogów zmajstrował pliki 34kB o
nieznanym rozszerzeniu. Masakra :-/ Zainstalowałem windowsa (millenium)
i skopiowałem to co łaskawie oszczędził na c. Teraz na dysku d nie mam
nic, ale we właściwościach pokazuje, że używanych jest wciąż 30GB
I pytanie- jest szansa ocalić coś z tego co tam jest (i czy w ogóle
jest, czy tylko tak pokazuje)?
Przeglądnąłem archiwum i znalazłem linki do programów odzyskujących
dane, ale nie wiem czy jest sens się w ogóle w to bawić, bo wcześniej
nie miałem styczności z takimi programami

z góry dzięki za jakieś konstruktywne opinie