Re: jaka karta sieciowa?

Autor: Krzysztof Drewicz (hunter_at_gdzies.tam)
Data: Sun 02 May 2004 - 19:05:37 MET DST

W artykule <c739hg$13j$1_at_nemesis.news.tpi.pl> Mariusz napisał(a):

> chce połączyć dwa komputery w siec (na jednym jest neo podłączane przez
> karte sieciową) drugi to dtary dell P120MHz jakie karty sieciowe musze
> dokupic do tych kompów?

Dowolne pasujące do tych komputerów?
Polecane są karty PCI, a wprzypadku notebooków pcmcia.

Gdy nie masz slotów wolnych możesz kupić kartę sieciową na USB. I nie
kabelek PC<>USB-LINK<>PC tylko PC<>USB<>RJ45.

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej