Re: Czy to jest USB

Autor: maX (aver_at_interia.pl)
Data: Sun 02 May 2004 - 19:07:41 MET DST

Użytkownik "Bubby" <46349_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Idź do sklepu komputerowego i kup sobie wewnętrzny HUB USB na złącze PCI.
> Wygląda to jak karta sieciowa, czy muzyczna, z tym że są wtyczki USB.
> Występuj coś takie w wersji dwu, cztero i pięcio gniazdkowej. Do tego też
> jest CD ze sterownikami do Windowsów.

 A także w wersji USB 2.0 i 1.1. Ta pierwsza jest niewiele droższa więc
oczywiście lepiej ją kupić, ale sporo ludzi ma z kontrolerami 2.0 problemy
więc najlepiej zastrzec sobie w sklepie możliwość ewentualnej wymiany na
1.1.

--
[ maX : ECS K7VZA 3.0 + Duron 1300 + Spire ]
[ 512 MB PC100 3-2-2 + Ati Rage 128 BBA ]