Re: Canon vs. HP

Autor: Merlin (merlin0[NOSPAM)
Data: Sun 02 May 2004 - 18:17:39 MET DST

Użytkownik "Gmork" <gmork_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Zamierzam kupić HP 5150 lub Canon i250. Chodzi mi o koszty eksploatacji,
bo
> w archiwum znalazłem opinię, że ten drugi jest 2x tańszy przy użyciu
> oryginalnych zasobników. Zastanawiam się jakim cudem, bo zasobnik do
Canona
> to 9 ml, a do HP 19, a w dodatku producenci podają:

Kupuj HP. Mam go od kilku miesiecy i jest to na prawde swietna drukarka.
Drukuje szybko, nie zasycha, druk sie nie rozmazuje i dolanie tuszy do
glowicy jest tak proste że nawet kobieta to zrobi :) Głowica wytrzymuje
ze 2-3 dolewki bez utraty jakości czyli wychodzi ci 2000 ston za 120
złotych. Ma USB2.0 to też nie jest bez znaczenia nie wiem jak Canon. Jest
cicha w czasie pracy jedynie podajnik wiecej halasuje przy pobieraniu
pierwszej kartki. Poprzedni miałem Xeroxa 750M i twierdze że HP jest o 2
klasy lepszy.

--
pozdrawiam
Merlin