Re: Wyłączony komp i swiecąca klawiatura?

Autor: ArD (ard_at_piwko.pl)
Data: Sun 02 May 2004 - 18:10:06 MET DST

Marcin napisał :

> Czy ten dysk chodzil tez 2 miesiace bez wylaczania?

To było jak miałem sdi. Chodził tak z pół roku.

> I chyba dysk byl juz w nienajlepszym stanie.

No akurat był nowy WD800.

> Moge sobie kilkanascie razy zresetowac komputer
> i dysk chodzi dobrze (choc oczywiscie zywotnosc dysku
> sie zmniejsza w jakims stopniu).

Mi akurat padł. Ale mnie to nie dziwi. Żywotność podzespołów u mnie to
średnio 4 mieśiące. W tym roku załatwiłem już 2 mobo, 1 hdd, 1 grafike,
cdroma, i troche drobniejszego sprzętu. Nie żebym robił to specjalnie.
Wystarczy, że przejde obok komputera a on się zawieszą. Jakieś pole
wytwarzam, czy cos takiego.

> Mysle, ze glowna przyczyna padniecia bylo wlasnie
> "2 miechy prawie nonstop" i "tak robilem kilka lat".

Nie sądzę. Znam ludzi, którzy taki sprzęt mają uruchomiony od 2 lat.

> To samo by sie zdazylo przy wlaczaniu
> przelacznikiem.

Według mnie łuk byłby mniejszy, krócej trwał itp. Mniejsza z tym gościa
przez którego musiałem odłączyć kabel juz za to opieprzyłem.

Z tej awari są 2 pozytywne sprawy. Prawie wszystko przeszło na
gwarancji. Oprócz zasilacza (wiadomo) i grafiki (po gwarancji). Tak więc
mam nowe części, z nową gwarancją i lepszą grafikę, oraz nowego Chiefteca.

--
pozdrawiam
ArD.