Re: temperatura barton

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sun 02 May 2004 - 12:46:16 MET DST

> bartonach maxymalna temperatura jadra to 85 stopni a to juz trzeba miec
> chyba na maxa niesprawny wiatrak zeby taka uzyskac wiec sie nie ma co
> stresowac.

he:)) mi sie udalo uzyskac taka temperature i to na calkiem sprawnym
wiatraku:))) bynajmniej w opini uzytkownikow, bo ja stracilem zaufanie do
tego typu wynalazkow odkad trafilem na duron'a 1300 i wlasnie barton'a 2500
... moze to problem plyty glownej, ze podaje np. wyzsze napiecie albo samego
procka (ten barton wydawal sie miec troszke krzywa obudowe:) ale od tej pory
kupuje tylko calkowicie miedziane radiatory ...

a sam uzywam Intel'a wiec nie mam takich problemow:)))