Re: temperatura barton

Autor: Michał Kwiatkowski (adres_at_jest.w.reply.to)
Data: Sun 02 May 2004 - 02:33:36 MET DST

Użytkownik "slawek" <noorder_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Do jakiej temperatury może się nagrzewać AMD 2500 barton (0.13 mikrona) ?
> Tak normalnie to mam 33 do 35 (ale od razu zrezygnowałem z boxowego
> wiatraka) jednak się zastanawiam ile on wytrzyma jeśli chodzi o
temperature
> a kręci się spokojnie na 3200 :) A i jeszcze jaka maksymalna temperatura
> płyty głownej ? (normalnie mam do 41 stopni)
> Dzięki z góry za odpowiedź.

powinienes sie cieszyc
ja mam bartona 2500 i jak na kompie nic nie robie to mam temperature jadra
ok 44 stopni, jak obciaze go na maxa to po dluzszym czasie mam 60 stopni
(maxymalna temperatura jaka sie u mnie zdarza) i nie ma problemu. W
bartonach maxymalna temperatura jadra to 85 stopni a to juz trzeba miec
chyba na maxa niesprawny wiatrak zeby taka uzyskac wiec sie nie ma co
stresowac.

----
Pzdr.
KvS