Re: Monitory: iiYama LS902UT vs VOBIS DIGITAL MS 1997XL MDT

Autor: tomcat (fuck_ya_spamer_at_no.spam.com)
Data: Sun 02 May 2004 - 11:13:45 MET DST

Piotrek wrote:
> człowieku daj sobie spokój do zbieraj trochę więcej kasy i kup sobie LCD
> a nie jakiś badziew,ja tak zrobiłem zapodałem sobie iiyama LCD i jest
> naprawde super

Rozumiem, ze nawet nie widziales obu monitorow i od razu twierdzisz, ze
to badziew ? Na dobre LCD mnie nie stac -> 2500zl nie mam co raczej
jasno wynika z mojego posta. No ale jak sie o godzinie 3:42 siedzi przed
kompem zamiast spac to nie dziwota, ze czlowiek popelnia tak "ciekawe"
rzeczy na klawiaturze :>

--
pzdr
Tomek