Re: radiator za ma³y czy dobry

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Sun 02 May 2004 - 00:14:52 MET DST

Halo, in news:c70s2e$4r3$1_at_atlantis.news.tpi.pl, Marco hat
geschrieben:

> Kupi³em sobie taki radiatror
> http://test.zalman.co.kr/english/product/nb32j.htm na chipset.
> Ma on powierzchniê styku (na szeroko¶æ) krótsz± o 3 mm od
> chipsetu, wiêc na brzegu, po 1,5 mm chipset nie styka siê z tym
> radiatorem.

Mam taki radiator zamontowany na karcie graficznej Gigabyte Radeon
9000 Pro i nie ma ¿adnego problemu. Przecie¿ j±dro jest tylko na ¶rodku
a nie od krawêdzi do krawêdzi obudowy uk³adu scalonego:-)

U mnie radiator dzia³a bez za³o¿onego ¿adnego wiatraka wiêc czasami
nie¼le siê nagrzewa ale karta graficzna przechodzi wielogodzinne testy
w NFS-U bez zaj±kniêcia;-)))

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej prze¿yæ jeden dzieñ jak tygrys,