Re: temperatura barton

Autor: slawek (noorder_at_wp.pl)
Data: Sun 02 May 2004 - 00:03:19 MET DST

Użytkownik "krimisek" <krimisek(no_spam)@wp.pl> napisał w wiadomości

> Nie przesadzaj mam Athlona 2000 palomino i jak mam 60 to mowie trudno
przed
> zmiana wiatraka mial 85 (bios restartowal kompa) i jakos zylem a ty sie
> boisz o jakies 40 stopni wyluzuj:))))

Po pierwsze, że pisze wyraźnie, ze mi nie chodzi o temperature jaką teraz
mam bo to wiem, ze jest ok nawet bardzo ok. CHodzi mi tylko jaką ma
wytrzymałoś barton i jaka może być najwyższa na płycie. Mówiąc już całkiem
obrazowo jak podkręce i pokatuje a temp. na procku skoczy powiedzmy do 60 to
czy jest to problem czy jest nadal w normie. Mam nadzieje, ze teraz się
jasno wyraziłem. A co do Twojego procka to jest on wykonany w innej
technologii niż barton i zapewne też ma inne progi wytrzymałośći. WIem, zę
te starsze AMD to potrafią się spocić.

pozdro
Sławek