21" dell i info: NO INPUT SIGNAL

Autor: Ugly (ugly666_at_wp.pl)
Data: Sat 01 May 2004 - 15:59:47 MET DST

Witam
Mam taki ot "problem" . mam 21 calowego della (d 1626ht) i jesli komp nie
jest właczony to caly czas mam info na monitorze o braku sygnału
wejsciowego. Monitor jest cały czas podłaczony do kompa zwykłym wejsciem (ma
jeszcze alternatywne BNC). Jak komp jest właczony to wszystko jest ok ale
jak go wyłacze to pojawia sie ta informacja: NO SIGNAL INPUT, a przeciez
powinna chyba zniknąc. Wczesniej mialem 17 i było spoko, zadne info sie nie
pojawiało jak komp był wyłaczony. Zmiana czegokolwiek w biosie dotyczacego
zasilania nic nie daje. Nie wiem , czy ten model tak ma czy jest coś nie
tak. na sronkach della nic nie moge na ten temat znalezc. Moze ma ktos taki
monitor? Niech sie odezwie. Aha, co do tgo info : to sa tam zamiennie
wyswietlane cyfry 1 i 2 (czyli info o sprawdzaniu obydwu wejsc. I tak jak
mowie: BNC nie jest podłaczone a "zwykłe" wejscie cały czas.
Jesli wie ktos oc o tu chodzi to prosze o info.