Re: Odp: Pady dysków :-(

Autor: Luka Vandergaart (see_at_my.sig.pl)
Data: Sat 01 May 2004 - 00:34:39 MET DST

-~*Jacek Maciejewski*~- <da whatever>

> Nie ironizuj. Argumentuj.

Z trollem? :)

> Dyski nie wysiadają na skutek wahań napięć zasilających, ani
> elektronika ani mechanika, w znacznych, przekraczających wymagania
> normy na ATX granicach.

Poprzyj to czyms prosze bo to zabawne o czym piszesz :-)

> Pewien szman tańczył 3 tygodnie aż sprowadził deszcz. Zaiste, wielki
> był to szaman, ale pomiędzy jego tańcem a deszczem jest mniej więcej
> tyle związku ile między padami twoich dysków a twoimi trefnymi
> zasilaczami. Jak chcesz być rzeczowy, wysil się i podaj jakiś
> sensowny mechanizm wpływu jednego na drugie.

No wiesz, ja widze zwiazek pomiedzy zatrzymywaniem sie dysku przy uzyciu
jednego zasilacza i jego prawie natychmiastowym ponownym startem
a brakiem tegoz zatrzymywania sie przy uzyciu innego zasilacza.
Sprawdzone wielokrotnie, podlaczam zasilacz pierwszy i dysk stuka
w roznych rytmach, podlaczam zasilacz drugi i dysk nie stuka, podlaczam
znow zasilacz pierwszy i znowu stuka, podlaczam znowu drugi i dziala tak
od paru miesiecy bez zarzutu. Jak rozumiem to sprawka Twojego szamana?
:)

> Możesz mi przysłać (zwrot kosztów przesyłki). Jestem dziwnie pewien
> że nieźle mi posłuży.

Ja zapraszam do siebie moge zaprezentowac nawet przy swiadkach. Daleko
z Zielonej Gory nie masz.

> Dokładnie tyle samo co z butowaniem lub nie, czyli nic. Po prostu w
> obu przypadkach dokonałeś niedopuszczalnej generalizacji problemu
> zamiast zanalizować konkretny przypadek.

Analizowalem wiele przypadkow, to byl jeden z przykladow.

<cut completne bzdury>

> Należało by jeszcze tylko udowodnić że ten konkretny Codegen
> wygenerował niszczące dysk zmiany zasilań. I mamy podstawy by się
> rzeczowo wypowiedzieć.

Zapraszam do siebie, wez swoj dysk oczywiscie!

Pozdrawiam

--
"...'Cause I'm the 21st Century Digital Boy.
I don't know how to live, but I've got a lot of toys..."