Re: Odp: Pady dysków :-(

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sat 01 May 2004 - 00:28:39 MET DST

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac_at_tnij.go2.pl> napisał w wiadomości

> Po prostu w
> obu przypadkach dokonałeś niedopuszczalnej generalizacji problemu
> zamiast zanalizować konkretny przypadek. Czyli: Codegen winny bo
> Codegeny są winne, zamiast: Rejestrator napięć na hdd, seria testów
> przy zmieniających się w sposób kontrolowany napieciach zasilania z
> ciągłą obserwacją stopy błędów dysku czy innych niesprawności. Test
> prowadzić aż do zniszczenia dysku. I mamy jasność w kwestii czy i co
> niszczy dysk. Należało by jeszcze tylko udowodnić że ten konkretny
> Codegen wygenerował niszczące dysk zmiany zasilań. I mamy podstawy by
> [...]

Weź nie proponuj takich testów, bo nikt nie jest w stanie tego Ci w ten
sposób udowodnić, tak samo jak Ty nie jesteś nam w stanie udowodnić
naukowo swojej teorii. Takimi rzeczami zajmują się producenci dysków i na
pewno Ty nie masz wglądu w ich testy. Już sam nie wiem czy to będzie
jakikolwiek argument dla Ciebie, ale podaje link do specyfikacji dysków -
producent podaje wartości prądu w jakich dysk ma pracować. Oznacza to
tyle, że po przekroczeniu norm producent nie bierze odpowiedzialności za
funkcjonowanie dysku i niewątpliwie o czymś to świadczy.
http://www.seagate.com/docs/pdf/datasheet/disc/ds_barracuda7200.7.pdf

A jeszcze na potwierdzenie, że Codegen to shit poczytaj sobie tą stronę
http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/zasilacze2003_2/strona-1b.html