pomóżcie wybrać wentylator

Autor: valor (mateusz_at_NOSPAMvalor.prv.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 16:47:15 MET

Witam!
Stoję przez zakupem radiatora z wentylatorem do Celerona 2GHz
Nie będę go kręcił, komp u mnie chodzi non-stop.
Chodzi mi głównie żeby był w miarę cichy, mam zasilacz Modecom 350W,
z którego głośności jestem zadowolony. Temperatura na procku przy boxowym
wentylu - 42 C.

Zastanawiam się w sumie nad wyborem między dwoma:
- Zalman A7000Cu, cena ok. 190zł
- Gigabyte 3D-Cooler Pro, cena ok. 200zł

Z jedenj strony Zalman to pewna firma, jeżeli chodzi o chłodzenie oraz wiem
ze sprzęt świetny, bo kumpel ma od nie dawna.
Z drugiej Gigabyte ma podobne (jeśli nie lepsze) osiągi oraz dodatkowo
regulacja na zewn (w przypadku Zalmana - Fan Mate w środku kompa). Tylko, że
to nowinka i pewnie nie bardzo sprawdzona. No i w dodatku to piwersze takie
cudo w stajni Gigabyte. Bynajmniej nie zależy mi na diodach;)

Powiedzcie co sądzicie, bo mam problema...

dzieki

valor