Re: Problem z wentylem - HELP!!!

Autor: Michal Dubas (michaldubas_at_CIACHNIJ_TOf.pl)
Data: Sat 28 Jun 2003 - 23:52:37 MET DST

Snajper, dnia Sat, 28 Jun 2003 22:52:55 +0200, napisał(a):

> Założyłem nowy zasilacz, nowy wentyl, włączam - 1,5 sekundy i dupa.
> Wróciłem do starego wentyla - wszystko śmiga, aż miło...
>
> Gdzie robię błąd??? Czy to możliwe, żeby nowy wentylek wykańczał mi
> zasilacz?

A jaka mobo? Mi przyszła do głowy najbardziej prozaiczna rzecz -
wyłączyć w biosie opcję detekcji wiatraka na procku (może nie rozpoznaje
tych wolnoobrotowych albo jest w biosie jakiś bug...)
Ja mam msi k7t266pro2, athlona xp 1700+ (palomino) i ten wiatrak i
wszystko śmiga aż miło :) Inna konfiguracja, na jakiej go założyłem to
ecs k7vza i duron 800 i też no problem. U mnie jest dobry zasilacz
fortrona, ale w tym zestawie z duronem jest zakiś megabajt i wszystko
poszło bez problemu. Nie sądzę żeby ten wentyl wykańczał zasilacz.
Swoją drogą, to jestem z niego bardzo zadowolony :))

--
|Pozdrowienia | michaldubas(at)f.pl|
|Michał Dubas | gg #375750         |