Problem z wentylem - HELP!!!

Autor: Snajper (snp_at_gazeta.pl)
Data: Sat 28 Jun 2003 - 22:52:55 MET DST

        Kupiłem dziś wentylek - Spire SPA04B4 WhisperRock IV. Cichutki,
ładniutki, fajniutki i w ogóle. Od czegoś trzeba zacząć wyciszanie
kompa...

        Założyłem wentylek na procka, odpalam kompa, pochodził jakieś 1,5
moze 2 sekundy (kręcąc również nowym wentylkiem) i... wyłączył się...
Spróbowałem jeszcze raz - to samo. Sprawdziłem wszystkie połączenia na
płycie głównej, zamocowanie wentyla, wszystko, co mi przyszło do
głowy. Włączyłem jeszcze raz - to samo. Zdjąlem wentyl, wyjąłem procka
- brak widocznych uszkodzeń. Założyłem wszystko z powrotem, włączam
komputer i... nic... Dodatkowo okazalo sie, ze siadł zasilacz...

        Założyłem nowy zasilacz, nowy wentyl, włączam - 1,5 sekundy i dupa.
Wróciłem do starego wentyla - wszystko śmiga, aż miło...

        Gdzie robię błąd??? Czy to możliwe, żeby nowy wentylek wykańczał mi
zasilacz?

        HELP ME!!!

--
### Pozdrawiam