Re: Asus A7V i Athlon XP?

Autor: Admin66 (admin66_at_2com.pl)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 18:12:44 MET

> To i tak niezle. Plyta nie jest juz pierwszej nowosci KT133 + sdram

No i to wlasnie mnie zastanawia czy jest sens zmiany procka, gdyz uzywam
glownie kompa
do pracy w necie, www, zalezy mi raczej na wiekszym komforcie pracy w
windows xp prof.
niz na punktach w 3dmark....

Moja konfiguracja to:
auas a7v
athlon 1.2 (9x133MHz)
sdram 512MB
seagate barracuda IV 80GB ata100 + barracuda III 40GB
ati radeon 7500
sieciowka
karta tv pixelview
sb live 5.1

komp jest bezglosny...WC wlasnej roboty oprocz bloku(100plm)
wentylator w zasilaczu zwolniony, na chipsecie plyty glownej przyklejony juz
chyba na stale spory radiatir
grafika z odlaczonym wentylatorem bo sie nie grzeje zbytnio.
temp procka idle 38st max 43
chipset idle 32 max 38

Nie wiem wlasnie czy jest sens zmieniac sam procek skoro to chyba szybkosc
plyty i pamieci jest waskim gardlem...

Pozdr
Admin66

ps: dziekuje wszystkim za odpowiedzi i moze pozycze jakiegos 2000MHz na
probe czy to cos da...