Re: Asus A7V i Athlon XP?

Autor: AnkaS (inv.stona_at_fuw.edu.pl)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 17:55:46 MET

Użytkownik tn <tomekn_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:atv20i$k42$1_at_news.onet.pl...

> Użytkownik "Onsok" <onsok_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Czytałem dużo o wkładaniu xp do tej płyty i okazuje się ze z tym xp nie
jest
> zawsze różowo i doszedłem do wniosku że na bank powinien chodzić athlon
> xp2100 a nie 2200 jak kilka postów wyżej napisał "boldor" . Dość często ta
> płyta nie działa z nim a w większości przypadków są problemy z poprawna
> pracą takiego zestawu , w każdym bądź razie należy najpierw spróbować
> wsadzić takiego procka do płyty i ja uruchomić .
> wersja płyty poniżej 1.5 działać powinna z palomino do 2100 xp , wersja
> [...]
Tomku odezwij sie na grupe, albo na priva
jak odpalisz jakis nowy procek na tej plycie i podziel doswiadczeniami.
 Pozdrawiam i zycze powodzenia
Anka

--
poprawny adres                                stona-at-fuw.edu.pl