Re: tylko Radeon.... a jaki ?...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 17:01:16 MET

Dariusz Socha wrote:

> Zapomnialem.... z mojej strony proponuje wystrzegac sie wszelkich
> "tanich" klonow - bo nic dobrego z tego nie wyjdzie. Patrzec na
> wiatrak czy jest mocowany dwustronnie i czy jest napewno lozyskowany
> - slizgowe sie wycieraja i wydaja nie przyjemne odglosy. Karty
> markowe przewaznie sa odrobinke wydajniejsze i maja lepsza jakosc
> obrazu (czasami jest przepasc pomniedzy noname klonami a markowymi
> klonami)

Troche zbyt ogolne. Bo np taki PowerColor zrobil dobrego R8500 z dobra
jakoscia obrazu i typowa wydajnoscia. Taki Club3D pakuje PC. Dla kogosc
nie obeznanego w temacie Szafir moze wydac sie kiepska firma a chyba
najwiekszym wspolpracownikiem ATi. A gigaby znowu zrobil glosne chlodzenie
w przypadku R8500...

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Mentality