Re: tylko Radeon.... a jaki ?...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 16:57:48 MET

Dariusz Socha wrote:

> Nie mam w domu jakiegos zabojczego labolatorium wiec mam jeden
> monitor Lg Flatron 795ft plus i mysle ze to monitor wysokiej klasy.

Pfff :)
To jest przyzwoity monitor 17" na rynek masowy :)

> Widzialem na nim jakosc na Geforcie mx i sie doslownie
> przestraszylem.

Nie mozna tak uogolniac. Obraz markowego GF np Asus'a bedzie tak samo
dobry jak Radeon. Problem w tym, ze bardzo latwo zrobic GF z kiepska
jakoscia obrazu a znowu trudno zrobic Radeona z kiepska jakoscia obrazu.
Ot taka ciekawostka :)

> A widzialem rowniez jakosc na kartach Ati to niebo a
> ziemia - co prawda ati nie matrox ale nie daleko barakuje.

Zalezy od rozdzielczosci 1600x1200 obraz na Matroxie zyleta, ATi no
comments...

> wydajnosci analizowalem z chipa, benchmarka i tomshardware -
> porownojac wyszlo ze jednak jest prawidlowosc (wszyskie sie ze soba
> zgadzaja).

Nie bardzo wiarygodne serwisy ;)

> Bazujac na testach wydajnosciowych i na tym co zdolalem
> zobaczyc wlasnymi okami twierdze ze nie ma bardziej optymalnego
> chipsetu na rynku niz radeon 9000pro (w wykonaniu Gigabyte).

NIe ma sensu kupowania R900 pro gdy mozna jeszcze kupic w takiej samej
cenie R8500/8500LE. Z tego co wiem R9000 Gigabyte nie zachwyca ani
jakoscia obrazu ani wydajnoscia wiec nie wiem czy ten PRO jest tak dobry
jak piszesz. Zreszat bez przetestowania wiekszej ilosci i poronania go z
innymi w tej samej klasie cenowej to malo wiarygodne.

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Mentality