Re: UPS - jak sterować?

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 19:11:14 MET

> Tak myślałem o tym.
> Tylko z realizacją jest problem (ale dojdę jak to zrobić domowym sposobem)
> Podobno są do tego programiki, ale nikt mi nazwy jeszcze nie podał.

hmm ... myslalem, ze to ty piszesz programiki ??? Przeciez nawet taki zwykly
Pascal potrafi przeczytac co wchodzi do portu szeregowego i zapisac to do
pliku w postaci np. binarnej ...

> Drugi komp?
> To nie da się tego przechwycić w inny sposób?

da sie nawet na jednym ...

> Jest jeszcze jedna wada takiego rozwiązania.
> Trzeba powiązać poszczególne kody z reakcją UPSa, a to może potrwać (z
> drugiej strony aż tak bardzo mi się nie śpieszy)

Nie wiem dokladnie co ten twoj program ma robic, ale masz 2 wyjscia:
- wyslac emaila do Ever'a i poprosic ich o specyfikacje dotyczaca sterowania
UPS'em przez RS'a w celach edukacyjnych ....
- poszukac w necie porgramu ktory instaluje swoj sterownik do COM'a i
zapisuje caly przeplyw danych .... jakby polaczenie opieralo sie na dialupie
to problem bys mial z glowy bo do tego jest pelno programow ...ale niestety
tutaj instrukcja ida bezposrednio ...