Re: pytanie o LCD

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 19:18:58 MET

> czy w nowych monitorach z sybkimi wyswietlaczami (6+19ms) tez tak sie robi
?
> czy ktos pracuje na takim monitorku, jakie opinie ?

nie wiem skad akurat u ciebie 6+19ms (to sa dane z monitora Belinea - jeden
dotyczy zapalania pikseli, drugi gasniecia), ale sa to jedne z najkrotszych
czasow reakcji w monitorach LCD ...
Przy takim czasie reakcji na pewno nie bedzie ci to przeszkadzalo ...
Monitory w notebookach szczegolnie starych z matryca Dualscan mialy straszne
czasy reakcji wiec akurat mogles trafic na jakis model ktory mial slabe
parametry ....