Re: irDA w w2k

Autor: Jaroslaw Jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 18:57:39 MET

http://www.microsoft.com/windows2000/downloads/security/q252795/default.asp

http://www.microsoft.com/windows2000/downloads/critical/q311401/default.asp)

> (...)
>
> Ja mam zainstalowany SP3 dlatego te patche juz nie sa wymagane.

Ale czy probowales to doinstalowac ?
Czy tylko zalozyles ze jak masz SP3 to nie potrzeba..... ?
Nie czytalem opisu do tych path-y.... (modem i niestety ograniczone
mozliwosci czasowe i finansowe) ale czy na pewno znajduja sie one w SP3 ?

> Niestety na wiele to sie mi nie przydalo. Po odinstalowaniu starego
> oprogramowania nokii wywala mi blad w pliku usrbridg.exe i nie moge
sie tego
> pozbyc. Jesli plik sie wykasuje to bledu przy starcie windy nie ma,
ale ten
> plik prawdopodobnie odpowiada za komunikacje irDA. Reinstalacja windy nic
> nie dala. Wiec caly czas mam brak komunikacji z telefonem.
>
> Zycze Ci, zeby u Ciebie poszlo to bezproblemow. Napisz jak juz
uruchomisz.

ja bede walczyl z 6310i
albo po prostu kupie kabel :-))

pozdrawiam

   jaroslaw jaszewski                       icq:23771667 gg:253593
   mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  mailto:cleaner_at_plusnet.pl
           zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek