Re: Ważna ( i niestety pilna) sprawa z przejściówkami Slot 1 -> FC-PGA

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 19:23:12 MET

> Przejściówki ze slot1 na socket370 są dedykowane do procesorów Pentium
> a nie Celeron.

Co Ty nie powiesz...

> Celeron a Pentium to całkiem inne procesory i mimo,że wejdą fizycznie
> do tego samego gniazda socket370 to nie muszą zadziałać prawidłowo -
> zwłaszcza Celeron !!!

Powinienes kiedys odlozyc Komputer Swiat, czy jakie tam fachowe czasopismo
czytujesz i sprobowac samemu. Bo to naprawde wstyd pisac takie piramidalne
bzdury publicznie...

> Drugim ograniczeniem jest sam chipset płyty głównej,który nie
> pociągnie do współpracy procesora,którego jeszcze nie było na rynku
> :)))

Mam Abita BH6. Najmocniejszy procek, jaki w tej plycie chodzil to byl
P3 1.4GHz. Plyta pochodzi z czasow, kiedy najmocniejszym procesorem na
rynku bylo bodajze P2-350.

--
Chektor
.Wojciech.Giersz .................. chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl .