Re: GeForce VIVO

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 12:00:52 MET

> A powiedz mi jakim softem chcesz usunąć przeplot w RT, w czasie
nagrywania?
> Jest taki soft?

hmm... niech pomysle VirtualDub ???:))) Wogole uzywasz tego programu ???
Dodatkowo do kart daja taki soft jak Unlead Video Studio, ktory przed
kompresja do MPEG2 usuwa przeplot !!! Jak myslisz dlaczego nie jest na
odwrot ???

> Problem był w tym że wyskoczyłeś z tekstem że softwrowe usuwanie przeplotu
> pogarsza jakość. A to nie prawda.

w ktorym miejscu??? Napisalem, ze jezeli skompresujesz obraz a pozniej
usuniesz przeplot i jeszcze raz go skompresujesz to jakosc sie pogorszy w
stosunku do obrazu z ktorego bys usunal od razu przeplot (w locie
software'owo) a pozniej go skompresowal ...
czy to co napisalem jest jasne ???

> Fakt jest taki że softwerowe filtry np. smartdeinterlaced, czy filtry z
avs,
> lub metody z 100fps.com dają śwoetne efekty.

a czy mowie, ze nie daja ??? Caly efekt zepsujesz jak najpierw skompresujesz
a pozniej usuniesz przeplot ...

> I to właśnie jest nie prawda. I właśnie z tym się kłócę.;-)

zrob testy w domu ... sciagnij bez kompresji obraz i usun przeplot ....a
pozniej sciagnij z kompresja mJPEG i tez usun. Na koniec zobacz ktory bedzie
lepszy ...
jak to zrobisz skoncza sie nasze klotnie ...