Re: GeForce VIVO

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 09:54:47 MET

"Peterphk" <peterphk_at_poczta.onet.pl> OdpowiedŸ na

> hmm ... no jednak nie robiles tego ... napisalem wyraznie:
> Full PAL (768x576 25fps, bez gubienia klatek) i:
> - kompresja mJPEG (ustawiona na 18, na 20 mozliwych)
> - obcinanie krawedzi
> - usuwanie przeplotu

A powiedz mi jakim softem chcesz usunąć przeplot w RT, w czasie nagrywania?
Jest taki soft?

> wszystko w locie ... jezeli ja o tym napisalem, ze szybszy procesor sobie z
> tym nie radzi to po co przeciagasz dyskusje, jezeli to co ty robiles nie
> spelnialo tych kryteriow, ktore tu wyzej wymienilem ...

Problem był w tym że wyskoczyłeś z tekstem że softwrowe usuwanie przeplotu
pogarsza jakość. A to nie prawda.

> rownie dobrze ja bym mogl napisac ze P MMX 200 sciagal sobie obraz w pelnym
> PAL'u ... i co z tego wynika ??? nic ... mogl sciagac, ale gubil wiekszosc
> klatek ... a to nie nazywa sie sciaganie

Tylko że wtedy to nie jest zgrywanie, jak samo zauważyłeś. A zgranie bez
gubienia klatek ale z przeplotem to normalna procedura. Tak się robi.

> Teraz sprawa przeplotu ... powiedz mi jak uzyskasz lepsza jakosc jezeli
> skompresujesz obraz z przeplotem, pozniej usuniesz przeplot i znowu go
> skompresujesz ??? Jakos to wydaje sie nielogiczne .... i tak wlasnie jest w

Może wydawać się Tobie jaki tam se wymyślisz...
Fakt jest taki że softwerowe filtry np. smartdeinterlaced, czy filtry z avs,
lub metody z 100fps.com dają śwoetne efekty.

> praktyce ... wiec napisalem o tym, ze przeplot musi byc eliminowany zanim
> sie to skompresuje zeby uzyskac dobra jakosc ....

I to właśnie jest nie prawda. I właśnie z tym się kłócę.;-)

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488
adramel_at_adramel.neostrada.pl http://www.adramelech.prv.pl