Re: K7S5A - nie chce się włącza

Autor: Jacek (jacmac_at_go2.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 16:36:18 MET

Jacek naskrobał:

>Cześć!
>
>Mam kompa z tą płytą (rev1), już ze 3 tygodnie. Konfiguracja
>athlon 1600+, 512 SDR noname, 1 hdd, 1 fdd, grafa Gforce440,
>zasilacz
[-]
Zauważyłem jeszcze, że jeśli przed ponownym włączeniem wyjmie się
na chwilę wtyczkę sieciową z kompa, to potem komp startuje po
naciśnięciu przycisku.Czyli albo wyciągnąć wtyczkę albo nacisnąć
reset, to już są jakieś ustalenia.
IMHO, wszelkie hipotetyczne
powody związane z właściwościami OS-a (czyli windy) a więc
wszelkiego typu sterowniki jak IDE czy AGP nie mogą mieć znaczenia.
Rzecz się rozstrzyga na wstępnym etapie ładowania/wykonywania
BIOS-u, do pierwszego "bip". I dalek nie mam pojęcia czego się
czepić :(

Jacek