Re: Problem z płytą Shulle AK32A i AMD XP 1700

Autor: Szymon Osiecki (mooscimol_at_NO_SPAM.go2-pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 21:30:04 MET

Adrian napisał(a):

> 1700. Po zmontowaniu wszystkiego komputer nie chce się uruchomić, nie
> wydaje żadnych pisków z głośniczka oraz nie uruchamia się monitor. Na

Spróbuj wyjąć wszystkie karty oprócz graficznej, pożongluj kostkami pamięci
(spróbuj uruchomić na jednej), ostatecznie wykręć płytę z obudowy (może coś
się zwiera?) i położywszy ją na folii antystatycznej z włożoną pamięcią,
kartą graficzną spróbuj odpalić.
Cooler na procesorze był na pewno dobrze zamontowany i posmarowany pastą
termoprzewodzącą?
BTW. 2 dni temu także kupiłem Athlona XP 1700+ w 0.13um i działa na takiej
samej płycie bez problemu, także ewentualny problem z obsługą procesora przez
płytę możesz odrzucić. Właśnie mi przyszło do głowy: ustaw zworkę ClearCMOS
(ta koło baterii na płycie) na ~10 sekund, może to pomoże :-)

--
Pozdrawiam,
 Szymon                          mailto:mooscimol_at_o2.pl