Problem z płytą Shulle AK32A i AMD XP 1700

Autor: Adrian (adrianklos_at_wp.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 18:54:49 MET

Witam serdecznie grupowiczów.
Mam problem ze świeżo zakupioną płytą Shuttle AK32A i procesorem AMD XP
1700. Po zmontowaniu wszystkiego komputer nie chce się uruchomić, nie wydaje
żadnych pisków z głośniczka oraz nie uruchamia się monitor. Na samym
początku migna tylko raz wszyskie diody na klawiaturze i obraca się
wentylator na procesorze. Pamięci jakie wsadziłem do tej płyty to 2 moduły
SDRAM po 128 MB.
Czyżby popsuty był procesor czy płyta i jak to sprawdzić?
Pozdrawiam