Re: Obudowa

Autor: Grisza (griszas_at_box43.pl.NO.SPAM)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 22:56:58 MET

Użytkownik "wujek ju" <sramnaspam_yugin_at_plusnet.pl> napisał w wiadomości
> Mam zamiar kupic nowa obudowe i mam nastepujacych "kandydatow" ;) :
> -Codegen 9011 (server)
> -Modecom ProStation
> -Chieftec DA(ew. DX)-01BD
> -jakis Enlight
> Zalezy mi na latwym dostepie do srodka i minimum 4 slotach 5,25 i
miejscach
> na 2 dyski twarde (tylko zeby nie byly w odstepie 0,5cm najlepiej), dobrej
> wentylacji. Chcialbym zeby byla dosc solidna i nie rozpadla sie po roku
> uzytkowania :)
> Chcialbym wyciszyc obudowe ktora wybiore, wiec dobrze by bylo jakby
> [...]

Mam Chieftec'a DA-01BD i w zyciu nie widzialem bardziej przemyslanej
obudowy. Dostep do srodka jest bajecznie prosty: pociagasz za 'klamke' i
panel boczny sie otwiera :) Dyski twarde montuje sie w dwoch niezaleznych od
siebie "klatkach" (kazda wyjmowalna po odblokowaniu specjalnej dzwigienki.
Dodatkowo kazda klatka ma przygotowane miejsce na montaz wentylatora
(takiego jak w zasilaczu) - zadnych srubek - wszystko na zatrzaski. Na
tylnej scianie znajduja sie dwa miejsca na wentylatory - montaz (podobnie
jak z przodu) rowniez bez uzycia srubek ;) Obudowa jest z dosc grubej
blachy, wiec nie ma mowy o zadnych wibracjach. Slotow 5.25" jest w tym
modelu 6.
Co do reszty modeli, to Codegen 9011 to wg mnie jest o klase nizej. Modecom
Prostation - nie mialem okazji nic w tym skladac, wiec sie nie wypowiem.
"Jakis Enlight"... w porownaniu do Chieftec'a DA-01BD - Enlight np 7233
wypada blado (mozliwe ze z innymi modelami Enlighta stawka jest bardziej
wyrownana ;)

Pozdro
Grisza