Re: Ciagle zawiechy??? HELP!!!!

Autor: Marcin T. (m_tomczak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 14:43:24 MET

Witaj

Mam bardzo podobny zestaw tylko Athlona 1800 XP+
Cooler do procesora nalezy podlaczyc do gniazdka dla coolerow nr 2 - na
1-szym wiatrak nie rozwija swojej predkosci, procesor sie nadmiernie
nagrzewa i bios restartuje system, aby uchronic procka przed spaleniem.

Poza tym wazny jest sam cooler, jego wlasciwy montaz
I jeszcze jedno: czy procesoe nie jest "krecony"? U mnie przy FSB 140,
system pracowal niestabilnie - ale wieszal sie wylacznie w grach - nigdy
przy testach :-)
Moze ktos wie dlaczego??

Pozdrawiam

MArcin